CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA
PKO Bank Polski, jest liderem na polskim rynku usług bankowych, ugruntowana pozycja Banku oraz zaufanie klientów są zasługą wykwalifikowanego personelu, służącego pomocą oraz swoją specjalistyczną wiedzą. Aby utrzymać wysoki poziom świadczonych usług, nieustanie dbamy o rozwój kwalifikacji Pracowników.
W maju 2011 roku rozpoczęliśmy nowy, dwuletni projekt szkoleniowo-doradczy
Akademia Menedżera PKO Bank Polski
Proponowany kompleksowy program szkoleń i doradztwa dla menedżerów jest odpowiedzią na wyzwania strategiczne organizacji.
Dzięki niemu możliwe będzie :
- zdynamizowanie i przeobrażenie kultury organizacyjnej Banku – otwartej na zmiany, innowacyjność i współpracę
- wdrożenie jednolitych standardów wiedzy i umiejętności kadry kierowniczej Banku
- wdrożenie modelu współpracy w oparciu o jasną i otwartą komunikację
- ugruntowanie pozycji Banku, jako najlepszego pracodawcy w sektorze bankowym
- poprawa skuteczności działania organizacji
- umocnienie wizerunku Banku, jako instytucji proaktywnej i poszukującej innowacyjnych rozwiązań w biznesie.
Czyli realizacja strategicznych celów Banku PKO Bank Polski.
Projekt Akademia Menedżera PKO Bank Polski wpisuje się w realizację celów wielu programów i inicjatyw europejskich, w tym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poprzez dostosowanie kwalifikacji pracowników przedsiębiorstwa do wymogów gospodarki.